معرفی و ویژگی های استخر و سونای هوشمند
نوشته شده توسط : گیفت کارت

 دسترسی از طریق تاچ پنل و تلفن همراه، قابلیت برنامه‌ریزی و زمان‌دهی دما و تصفیه آب استخر، و همچنین امکان تنظیم برنامه و زمان‌دهی اتوماتیک برای فرایندهای تصفیه و تنظیم دما در بازه‌های زمانی مشخص می‌باشد. این ویژگی‌ها به مالکان ویلا و استخرهای شخصی امکان مدیریت بهتر و بهینه‌تر استخر و سونا را می‌دهد. در ادامه به توضیحات کامل تر هر کدام از این ویژگی ها می پردازیم.

هوشمند سازی استخر و تصفیه خانه

کنترل کیفیت و خلوص آب در استخر و سونای هوشمند

این نکته بسیار مهم است که سیستم استخر هوشمند قادر است به کمک سنسورهای نصب شده در استخر، کیفیت آب، میزان آلودگی و وضعیت فیلترها را کنترل و در صورت لزوم فرآیند فیلترینگ و تصفیه آب را آغاز کند. همچنین تمام این اطلاعات به تلفن هوشمند مالک ارسال شده و در صورت بروز شرایط پیش بینی نشده، پیام اضطراری دریافت خواهد شد. این ویژگی‌ها به مالکان ویلای شخصی امکان مانیتورینگ و کنترل دقیق‌تر و بهینه‌تر از آب و وضعیت استخر را می‌دهد و می‌تواند به طور قابل توجهی در نگهداری استخر کمک کند.

از طریق نصب نازل‌ها و سیستم‌های مختلف در کف استخر، امکان پاشش آب و جریان درست آب در سراسر استخر و از بین بردن ذرات آلودگی و زباله فراهم می‌شود. علاوه بر این، با بهبود گردش آب و استفاده کمتر از مواد شیمیایی، هزینه‌های نگهداری و تمیز کردن استخر نیز کاهش می یابد. از طریق استفاده از فناوری هوشمند، این سیستم‌ها اغلب به طور خودکار فرآیند تمیز کردن را انجام می‌دهند و به‌شما اجازه می‌دهند تا لحظات لذت‌بخش بیشتری را در استخر خود بگذرانید.





:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: